NTI CADcenter Telefonsupportavtale - NTI CADcenter

Telefonsupportavtale

Hva gir telefonsupportavtalen?

Avtalen tegnes på navngitte produkter, og det er ingen begrensning på hvor mange hos kunden som får tilgang til vår kompetanse. Tjenesten begrenses til support på bruk av funksjonalitet i programvaren. De fleste brukerspørsmål løses erfaringsmessig på telefon. Vi stiller kun en forutsetning, og det er at de som kontakter oss har gjennomført kurs eller har tilsvarende kunnskaper i den programvaren avtalen omfatter.

Telefonsupportavtale
FagområderIndustri / Bygg / Tekniske byggfag (MagiCAD)
KostnadReguleres av antall lisenser på maintenance/subscription
Inkludert tid pr henvendelseIngen tidsbegrensning*
Melde support via telefonTelefon: 482 04 400
Melde support via e-postE-post: support@nticad.no
Fjernstyring av PCVi har tilgang på ulike markedsledende verktøy for fjernstyring som fungerer mot de aller fleste miljøer
Kontaktpersoner hos kundeUbegrenset

*Forutsetter at henvendelsen gjelder support på bruk av funksjonalitet i programvaren.

NTI CADcenters supportavdeling vil forsøke å yte best mulig support til våre kunder uansett om problemstillingen er dekket av en supportavtale eller ikke. Er det en problemstilling som ikke gjelder bruk av funksjonalitet i programvaren vil vi fortsatt gjøre vårt ytterste for å hjelpe, men da til en standard timekostnad.

Ta kontakt med oss for detaljer om avtalens innhold og begrensninger. Kontakt oss knapp