NTI CADcenter Support - NTI CADcenter

Support

NTI CADcenter tar kundeopplevelsen på alvor – Markedets beste support

Vi vet at optimal tids- og ressursbruk er viktig for våre kunder. Vårt team av kundebehandlere, og eksperter sørger for at vi så effektivt og raskt som mulig gir deg svar på dine henvendelser. NTI CADcenter lever av gode kundeopplevelser, og vi legger vår ære i at du skal oppleve at vi leverer på våre verdier.

Support skal være tilgjengelig

NTI CADcenter har opparbeidet seg en unik produktekspertise, prosjekt- og prosjekterings-kompetanse som vi gjennom vår supporttjeneste ønsker å gjør tilgjengelig for våre kunder.

Vi har de høyeste autorisasjonene hos våre leverandører, og det gir oss tilgang til deres support og produkt-utviklingsavdeling. Dette skal sørge for at våre kunder får kvalifiserte svar når de kontakter NTI CADcenter sin supportavdeling.

Vi har et avansert helpdesk verktøy som sikrer en komplett oversikt og kontinuerlig kontroll av oppdragene. Dette bidrar til at vi kan yte rask og effektiv service. Her jobber vi kontinuerlig med å modernisere våre løsninger til beste for våre kunder.

Hvor viktig er programvareløsningene for deg og din bedrift? Vi mener den er bedriftskritisk. Uten en velfungerende programvare får du en mindre produktiv arbeidsdag.

Hvorfor support?

For mange av våre kunder er velfungerende CAD- og BIM-programvare bedriftskritisk. Dersom en eller flere brukere ikke får gjort og levert det de skal, er det ikke vanskelig å forestille seg at det koster. De fleste har i dag support og serviceavtale på kopi- og kaffemaskiner. Vi mener det er minst like viktig å sikre en problemfri og effektiv bruk av CAD- og BIM programvare.

Supportavtale med NTI

NTI CADcenter vil gjøre vårt ytterste for å hjelpe alle våre kunder med support uansett problemstilling. For de som trenger hjelp i bruk av programvaren kan det lønne seg å tegne en telefonsupportavtale som gir deg fri tilgang til våre konsulenter. Da er man trygg på at man får løst sine daglige utfordringer i bruk av programvaren. Hvis utfordringene går ut over bruk av programvaren vil man få hjelp på samme måte gjennom vårt supportapparat men da til normale betingelser. Vi kan anbefale å vurdere et Verdikort som gir enklere håndtering av betaling gjennom en forhåndsbetalt tilgang på tiden vår.

Kontaktinformasjon produktsupport:

support@nticad.no • telefon 48 20 44 00

Ha gjerne følgende informasjon klar når du kontakter oss:

  • Programnavn, versjonsnummer etc.
  • Type operativsystem og versjon
  • Feilmeldinger, «error number» eller tilsvarende som kan være relevant

Opprett supportsak via formularet her eller kontakt support på telefon: +47 482 04 400 eller e-post: support@nticad.no