NTI CADcenter Kundetilfredshet og din feedback betyr mye for oss

Kundetilfredshet

Din mening teller!

Vår fortsatte suksess avhenger av at vi er dyktige til å lytte til dine tilbakemeldinger, og at vi gjør alt for å sikre at kvaliteten på det vi leverer til deg som kunde er på topp. Som sertifisert Autodesk Platinum Partner blir NTI CADcenter løpende evaluert via en uavhengig kundeundersøkelse som Autodesk sender ut til ulike, tilfeldig utvalgte kunder av NTI CADcenter.

Det store spørsmålet
Hovedformålet med undersøkelsen er at Autodesk får svar på spørsmålet: “Hvor sannsynlig er det at du vil anbefale din Autodesk-forhandler (NTI CADcenter) til venner og kollegaer som leverandør av Autodesks produkter og tjenester?”
Som svar på dette spørsmålet er det mulig å angi en karakter fra 0 til 10, i henhold til illustrasjonen under:

Kundetilfredshed-DK

Det er dessuten mulig å knytte en kommentar til karakteren. Som det fremgår av illustrasjonen over, er skalaen bygget slik at kun karakterene 9 og 10 teller positivt. Karakterene 7 og 8 er nøytrale, mens karakterer på 6 eller mindre er direkte negative. Hvis servicenivået du opplever hos NTI CADcenter ikke stiller til dine forventninger, vil vi svært gjerne høre fra deg. Kontakt direktør for salg og konsulent Eivind Lundberg for en prat om hva vi kan gjøre for å løse situasjonen.

Din mening teller
Kommentarer kundene gir Autodesk sendes tilbake gjennom systemet og ender hos den ansvarlige selger. Vi benytter opplysningene til å optimere service, informere medarbeidere om hva de gjør bra, og hva de kan forbedre.
Det er dermed viktig for oss at alle kundene våre deltar i kundeundersøkelsen, og vi setter stor pris på kundenes tilbakemeldinger fordi det inspirerer oss til å finne nye og bedre måter å betjene kundene våre på.

Vil du hjelpe oss?
Fordi Autodesk vurderer oss på bakgrunn av de innkomne svarene, trenger vi din hjelp. Jo høyere score vi får hos Autodesk, jo bedre vilkår får vi, og jo bedre service kan vi gi deg.